e-mail: biuro@volkers.pl

tel. +48 517 399 452

 

 

 

___________,  __________

   (miejscowość)              (data)

___________________________

                (imię i nazwisko lub nazwa)

___________________________

___________________________

(adres odbioru / dostawy urządzenia)

___________________________

(adres e-mail)

___________________________

(numer telefonu)

 

VOLKERS Agnieszka Skoczek

ul. Jana Kujawskiego 98, 05-083 Wyględy, poczta: Zaborów

biuro@volkers.pl

 

 Formularz reklamacyjny - gwarancja

Niniejszym, na podstawie udzielonej przez Państwa jako gwaranta gwarancji na Produkt(y):

____________________________________________________________________________________,

(model oraz indeks Produktu, numer seryjny)

zakupiony(e) w Państwa sklepie www.volkers.pl w dniu _______ za cenę _______, dostarczony(e) do mnie w dniu _______, zgłaszam niniejszym następujące usterki w/w Produktu(ów):

_____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________,

(rodzaj i data stwierdzonej usterki – proszę opisać)

Proszę o realizację roszczeń z tytułu gwarancji udzielonej na Produkt(y) poprzez usunięcie wad i usterek Produktu/ów, zgodnie z kartą gwarancyjną Produktu(ów).

                     __________________________

                                      (data i podpis Klienta)

Informacje dla Klienta:

1.    Do zgłoszenia gwarancyjnego potrzebne jest udowodnienie zakupu Produktu w Sklepie (np. poprzez dołączenie kopii dowodu zakupu lub innego równoważnego potwierdzenia zakupu) oraz załączenie wypełnionej karty gwarancyjnej.

2.    Zgłoszenie gwarancyjne może zostać dostarczone do VOLKERS:

·          osobiście w Dni Robocze w godzinach 8.00 – 16.00 pod adresem: VOLKERS, ul, Jana Kujawskiego 98, 05-083 Wyględy;

·          drogą elektroniczną na adres biuro@volkers.pl;

·          listownie na adres: VOLKERS ul. Jana Kujawskiego 98, 05-083 Wyględy z dopiskiem: Reklamacja z tytułu gwarancji.

3.    Dla zgłoszeń spełniających wymogi formalne, Produkty są nieodpłatnie odbierane od Klienta za pośrednictwem współpracującej z VOLKERS firmy kurierskiej.

4.    Po przyjęciu zgłoszenia VOLKERS kontaktuje się z Klientem (telefonicznie lub mailowo) w ciągu dwóch Dni Roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia, w celu ustalenia z Klientem planowanego terminu odbioru Produktu przez kuriera.

5.    Klient po otrzymaniu informacji od VOLKERS o dacie odbioru Produktu przygotowuje paczkę ze zgłoszonym Produktem, zgłoszeniem usterki oraz dowodem zakupu lub innym równoważnym dokumentem stwierdzającym dokonanie zakupu.

6.    Wysyłany produkt powinien zostać zapakowany w sposób zapewniający jego bezpieczny transport do VOLKERS. Zalecamy zapakowanie produktu w oryginalne opakowanie dostarczone w momencie zakupu.