___________, __________
(miejscowość) (data)
___________________________
(imię i nazwisko lub nazwa)
___________________________
___________________________
(adres odbioru / dostawy urządzenia)
___________________________
(adres e-mail)
___________________________
(numer telefonu)
VOLKERS Agnieszka Skoczek
ul. Jana Kujawskiego 98, 05-083 Wyględy, poczta: Zaborów
biuro@volkers.pl
Formularz reklamacyjny - gwarancja
Niniejszym, na podstawie udzielonej przez Państwa jako gwaranta gwarancji na Produkt(y):
____________________________________________________________________________________,
(model oraz indeks Produktu, numer seryjny)
zakupiony(e) w Państwa sklepie www.volkers.pl w dniu _______ za cenę _______, dostarczony(e) do mnie w dniu _______, zgłaszam niniejszym następujące usterki w/w Produktu(ów):
_____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________,
(rodzaj i data stwierdzonej usterki – proszę opisać)
Proszę o realizację roszczeń z tytułu gwarancji udzielonej na Produkt(y) poprzez usunięcie wad i usterek Produktu/ów, zgodnie z kartą gwarancyjną Produktu(ów).
__________________________
(data i podpis Klienta)
Informacje dla Klienta:
1. Do zgłoszenia gwarancyjnego potrzebne jest udowodnienie zakupu Produktu w Sklepie (np. poprzez dołączenie kopii dowodu zakupu lub innego równoważnego potwierdzenia zakupu) oraz załączenie wypełnionej karty gwarancyjnej.
2. Zgłoszenie gwarancyjne może zostać dostarczone do VOLKERS:
· osobiście w Dni Robocze w godzinach 8.00 – 16.00 pod adresem: VOLKERS, ul, Jana Kujawskiego 98, 05-083 Wyględy;
· drogą elektroniczną na adres biuro@volkers.pl;
· listownie na adres: VOLKERS ul. Jana Kujawskiego 98, 05-083 Wyględy z dopiskiem: Reklamacja z tytułu gwarancji.
3. Dla zgłoszeń spełniających wymogi formalne, Produkty są nieodpłatnie odbierane od Klienta za pośrednictwem współpracującej z VOLKERS firmy kurierskiej.
4. Po przyjęciu zgłoszenia VOLKERS kontaktuje się z Klientem (telefonicznie lub mailowo) w ciągu dwóch Dni Roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia, w celu ustalenia z Klientem planowanego terminu odbioru Produktu przez kuriera.
5. Klient po otrzymaniu informacji od VOLKERS o dacie odbioru Produktu przygotowuje paczkę ze zgłoszonym Produktem, zgłoszeniem usterki oraz dowodem zakupu lub innym równoważnym dokumentem stwierdzającym dokonanie zakupu.
6. Wysyłany produkt powinien zostać zapakowany w sposób zapewniający jego bezpieczny transport do VOLKERS. Zalecamy zapakowanie produktu w oryginalne opakowanie dostarczone w momencie zakupu.