e-mail: biuro@volkers.pl

tel. +48 517 399 452

{literal} {/literal}

 

__________,  __________

   (miejscowość)              (data)

___________________________

                (imię i nazwisko lub nazwa)

___________________________

___________________________

(adres odbioru / dostawy urządzenia)

___________________________

(adres e-mail)

___________________________

(numer telefonu)

 

VOLKERS Agnieszka Skoczek

ul. Jana Kujawskiego 98, 05-083 Wyględy, poczta: Zaborów

biuro@volkers.pl

 

 Formularz reklamacyjny - rękojmia

Niniejszym, na podstawie udzielonej przez Państwa rękojmi na Produkt(y):

____________________________________________________________________________________,

(model oraz indeks Produktu, numer seryjny)

zakupiony(e) w Państwa sklepie www.volkers.pl w dniu _______ za cenę _______, dostarczony(e) do mnie w dniu _______, zgłaszam niniejszym następujące wady powodujące niezgodność w/w Produktu(ów) z umową:

_____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________,

(rodzaj i data stwierdzonej usterki – proszę opisać)

korzystam z następującego przysługującego mi roszczenia w zakresie udzielonej rękojmi: _____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(z jakiego roszczenia korzysta Klient – proszę wskazać; roszczenia są opisane w Regulaminie Sklepu Internetowego i na drugiej stronie Formularza)

                     __________________________

                                      (data i podpis Klienta)

Informacje dla Klienta:

1.    Do zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu rękojmi potrzebne jest udowodnienie zakupu Produktu w Sklepie (np. poprzez dołączenie kopii dowodu zakupu lub innego równoważnego potwierdzenia zakupu).

2.    Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu rękojmi może zostać dostarczone do VOLKERS:

·          osobiście w Dni Robocze w godzinach 8.00 – 16.00 pod adresem: VOLKERS, ul, Jana Kujawskiego 98, 05-083 Wyględy;

·          drogą elektroniczną na adres biuro@volkers.pl;

·          listownie na adres: VOLKERS ul. Jana Kujawskiego 98, 05-083 Wyględy z dopiskiem: Reklamacja z tytułu rękojmi.

3.    Dla zgłoszeń spełniających wymogi formalne, Produkty są nieodpłatnie odbierane od Klienta za pośrednictwem współpracującej z VOLKERS firmy kurierskiej.

4.    Po przyjęciu zgłoszenia VOLKERS kontaktuje się z Klientem (telefonicznie lub mailowo) w ciągu dwóch Dni Roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia, w celu ustalenia z Klientem planowanego terminu odbioru Produktu przez kuriera.

5.    Klient po otrzymaniu informacji od VOLKERS o dacie odbioru Produktu przygotowuje paczkę ze zgłoszonym Produktem, zgłoszeniem usterki oraz dowodem zakupu lub innym równoważnym dokumentem stwierdzającym dokonanie zakupu.

6.    Wysyłany produkt powinien zostać zapakowany w sposób zapewniający jego bezpieczny transport do VOLKERS. Zalecamy zapakowanie produktu w oryginalne opakowanie dostarczone w momencie zakupu.

7.    Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej (Produktu) z umową. W szczególności Produkt jest niezgodny z umową, jeżeli:

·          nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

·          nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

·          nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

·          został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.

8.    Jeżeli Produkt posiada wadę, Klient może:

·          złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie, chyba że Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.

Jeżeli Klientem jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

 

Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Obniżona cena Produktu pozostawać będzie w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady;

·          żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady, przy czym Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

 

Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, Sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.